MASK試用:Beauty Clinic L&P COSMETIC MASK

 
盤胎素活膚導入面膜
產品編號 : 8809261553049
容量: 25ml (1盒10片)
適合皮膚 : 撫平細紋、滋養煥顏
功效 : 保濕, 緊緻 / 彈力提升
產品介紹 :
含水解胎盤及殼聚醣修復成份,給肌膚充分彈性和營養,集中養分,滋養肌膚,使粗糙皮膚變得亮澤和健康。

柔滑觸感的纖維素面膜,有助撫平細紋,輕易導入溫和又高濃縮精華的功效。
 
成份 :
水解羊胎素,殼聚醣
 
首先講下盤胎素活膚導入面膜,我只用了1片,它的保濕都OK,使用後感覺都幾保水.彈力提升不太覺
尚算貼面
 
保濕:我覺得OK啦,保水感覺唔錯
 
彈力提升:因只使用1片,無明顯功效

緊緻:使用後緊都OK

香味:我覺得無什麼香味

面膜設計:尚算貼面,因我面形較細
 
,
 
 
 
奇異蘋果舒緩水漾面膜
產品編號 : 8809261553803
容量: 25ml
適合皮膚 : --
功效 : 控油抗敏
產品介紹 :
新鮮奇異果 + 蘋果
 
全天然水漾成份源源注入皮膚底層,是肌渴皮膚的營養要素
 
蘋果精華,有效去除老化角質,而備舒緩鎮靜作用的奇異果精華,含豐富維他命C,增強肌膚免疫力及加速肌膚新陳代謝,能淨化痘痘,減淡疤痕
成份 :
蘋果提取物、奇異果提取物
第二個要分享奇異蘋果舒緩水漾面膜,控油比較適合夏天使用,我覺得呢款MASK控油不太強,在呢D天氣使用,亦可以接受,使用後無敏感出現.亦有助舒緩敏感

控油:我覺得控油OK.使用後不會有太乾感覺

舒緩敏感:近來皮膚不穩定,有助舒緩敏感

香味:又係無什麼香味
面膜設計:尚算貼面,因我面形較細
 
 
美白溫度感應啫喱面膜
溫感導入 - 淨白透亮、重點去斑

體溫感應水凝科技 - 精華啫喱遇熱轉化為液體狀,易於被肌膚吸收,並能迅速導入肌膚深層細胞。

含珍珠提取物、佛手柑油、菸鹼酸,令水凝組織迅速注入暗啞及黝黑的肌膚。珍珠亮白水凝啫喱在感應肌膚熱度後,令暗啞肌膚回復年青亮白。
 
最後要分享美白溫度感應啫喱面膜,呢款是分上下2部份,我覺得3款之中最唔好用,我覺得MASK好似張住我塊面,感覺唔太舒服,唔好意思,只係1片,美白不太覺有,設計上十分不方便,自己不太喜歡啦,

美白:只係使用了1片,美白真的不太覺

暗啞:使用後有D光澤

面膜設計:分開上下2片.自己不太喜歡,習慣使用一片過,好似滴水,連衣服都FU埋MASK
 
 
我係好喜歡買MASK,我相信不少人屋企有過百片MASK,我不至於有咁誇張,亦有50片左右,今次要試用: L&P COSMETIC MASK,我亦有買過,它的MASK都幾好用,我會試盤胎素活膚導入面膜/奇異蘋果舒緩水漾面膜/美白溫度感應啫喱面膜這三款各1片
 
 
三款MASK來講,盤胎素活膚導入面膜比較好用,前2者可能會入手,今次MASK是:Beauty Clinic提供,十分感謝BL給予今次試用,希望下次再有機會試Beauty Clinic
arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()