close
網誌分類:化妝斑 |
圖片
網誌日期:2009-03-28 00:27

27-3-09

今日去了be與el合辦礦物化妝斑.我是第一次去這些活動,亦要多謝be抽中我.今次要俾錢,等我分享番礦物化妝斑的感受

今日放下午,坐bus去尖沙咀,因為塞車.化妝斑是3:00.我在3:10先到達,跟住有ba帶我入去.我坐下後,原來都有好多人,每張抬坐3人.有一位ba從旁指導,我見到有一位姐妹做了模特兒,坐了中央

ba叫我們先洗面,俾了洗面奶/爽膚水/精華/面霜/防曬給我們查,跟住教怎樣選粉底,ba講得好仔細,我平時唔化全妝,我最多是base+碎粉+lipgoss,我在堂上化了粉底液-碎粉-胭脂-眼影-眼線液-唇膏,我平時都唔用胭脂/眼影/眼線液,上眼線液有一點難度,個掃都ok.化胭脂唔係想像中咁難,今次學識到不少化妝上有用技巧,個化妝斑完成後.送了4個sample

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()