close
網誌分類:保濕mask |
圖片
網誌日期:2008-07-11 09:34

我一直是origins超級fans,dink up一直是我頭號最愛mask之一,我知be有部份姐妹認為佢唔好用,我反而呢支好保濕,一支可用到好耐.我起碼可用到6個月以上,每次fu約10分鐘,用後皮膚好滑,感覺好保濕

近日在be度得知,origins會加價,我唔會因此唔用佢,無可否認,用了origins的皮膚有好大改善,坦白講,origins現在先加,算係咁,當其他品牌一年加幾次時候,origins依然維持格價

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()