網誌分類:FACIAL |
圖片
網誌日期:2009-03-01 01:20

28-2-09

今日約了去元朗四葉度做facial,在呢間美容院做了1年facial.比水磨坊好,可能是是它的美容師唔係太講野,最怕美容師在我的耳邊太多說話,手勢都ok.今日又去了做facial,facial種類選擇多過水磨坊,價錢平過水磨坊.當初會join呢間.事源是媽咪朋友的女兒入了呢間做美容師,媽咪為了支持她,在呢間美容院開療程,3000元50次飛仔.它扣格仔.最平是75元一張,最多扣5張,後來.個美容師做了1個月無做,媽咪話買了,照去做,我和媽咪各自再買了一些.呢間有倒模包埋

今日美容師有問我想做邊隻facial.我話你話事啦,佢幫我選保濕導入facial,過程都好舒服,美容師幫我按摩,感覺超正,訓了2小時,至於環境都ok,不及水磨坊咁清靜,有時別的美容師行過門口.聽到她們講話

今日去做時候,舒服到訓了,佢起用以下品牌,信心之選,呢間唔係太handsell.sell間中都有,只係sell下試做價,療程快完都會sell.不是好煩個隻.你話唔買住,職員唔會黑臉

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()