close

圖片 003.jpg

在10日試用sofina beauite系列時的皮膚情況

圖片 021.jpg

7日後試用sofina beauite系列時皮膚情況

圖片 006.jpg  

   圖片 009.jpg 

 圖片 007.jpg   

圖片 010.jpg 

圖片 008.jpg 

圖片 004.jpg \

試用時間:23-5-09-29-5-09

再一次感謝be與sofina給這機會,使我能夠參與今次分享,第一次在25號post了用後感,今次是第2次寫用後感,經過10日試用期,親身試用了beauite系列

首先講下我是邊類型皮膚,是混合性,t字位易出油,外油內乾,近日皮膚出油情況多了,唔知係唔係這系列關係,這系列是熟齡肌膚,本來應該適合我,護膚品要人夾人,我把3件產品和用開護膚品作一個比較

首先要講以下產品

toner

uriage保濕噴霧,

我未開始使用sofina beauite toner,一直使用這支保濕噴霧有2年時間,這支保濕噴霧真係不錯,亦可以舒緩到敏感情況,保濕一流,改善了缺水問題

sofina beauite toner,

在我開始使用sofina beauite toner,同時停用了uriage,無可能2樣一起使用,這支倒在化妝棉上,以按摩方式抺上面,在10日試用期間,覺得保濕不錯,再經7日試用期,水份有所提升,滲透力都幾好,其他功效不明顯了

清爽度:uriage/sofina beauite

保濕度:uriage/sofina beauite

滲透度:uriage/SOFINA BEAUITE

兩隻比較下,我認為不相伯仲,講到邊隻用了皮膚好d,sofina beauite明顯是好些少

 

 

第二件要講是防曬

uriage spf30

我未用sofina beauite防曬spf50前,用開uriage sof30,使用了uriage有1年了,它的質地和sofina相似,查上面又唔會有lup感覺,吸收力都不錯最重要是唔會黑,本身在室內工作為主,防曬是我十分注重,用了uriage一直無事,仲有是習慣把防曬當日霜使用

sofina beauite 防曬spf50

在我開始使用sofina beauite後,就停用了uriage,我對sofina無抱太大希望,因sofina防曬的評價有好有唔好,今次能夠親身去試用,寫番真實感受,我在10日試用時期,這隻防曬,的確是好透薄,起初第一日使用時,重手了些少,有一點lup感覺,之後1星期把份量減少,亦無咁lup,問題來了,我在10日試用時期,發現自己好似黑了,再經過7日試用期,這款防曬真係唔得,保濕都不錯,只有保濕好是無用,防曬功效唔得,用來都無用啦

清爽度:uriage/sofina beauite

保濕度:uriage/SOFINA bEAUITE

防曬功效:uriage/sofina beauite

兩隻防曬比較下.uriage防曬功效比sofina惦好多

 

第三件要講是晚霜

tonymoly berry berry美白晚霜

這款晚霜從網上買回來,用了1個月左右,我未用sofina beauite活膚乳液,就是使用它了,這款晚霜,主要是美白,亦有保濕功效,它的保濕不錯,至於美白都ok,查上面又唔lup

sofina beauite活膚乳液

我開始使用sofina後,亦停用了tonymoly,在10日試用時間,可能使用份量太重手了,使我的皮膚出油出多了,以t字位最勁,後來,之後7日時間,我把使用份量減少,倒5毫子份量來查全面,發現出油情況有改善,這款乳液的保濕不錯,感覺面部有飽滿感覺,仲有一點彈性,其他人話佢可改善眼紋,這款始終不是眼霜,我唔會用在眼上面

清爽度:tonymoly/sofina beauite

美白度:TONYMOLY/sofina beauite

保濕度:tonymoly/sofina beauite

滲透度:tonymoly/sofina beauite

兩款晚霜比較下,明顯是sofina 活膚乳液優勝一點

總結17日試用期,beauite在冬天使用比較適合,3件產品(活膚露/防曬spf50/活膚乳液),以活膚露和活膚乳液可以買回來,至於防曬就唔好了,完全買唔過

 我用了sofina beauite有17日,皮膚係唔係好左.唔好意思唔係太覺有明顯轉變,只是感覺皮膚滑了不少,有sis話這系列有花香味,我覺得無香味,比起以前使用日本品牌,第一次覺得日本的香味唔重,今次包裝又好靚

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()