close
 
我在此感謝theztyle與clinell抽中我成為今次試用活動一份子,我的皮膚是混合性,t字位易出油,,亦是外油內事,算係比較煩一種,我會如實講出用後感想

使用時間:26-10-09-31-10-09,6天時間


clinelle舒緩toner,早晚使用

呢支toner是噴灑形式,都幾方便,使用了7日時間,坦白講,隻味好難聞.感覺好似噴緊酒精上面,幸好無敏感出現,至於保濕,感覺一般,舒緩作用,無什麼感覺,呢支toner勝在使用時夠方便,無需使用化妝棉.我有以下評價

保濕:,不過不失,唔算特別好,亦唔係差,保濕效果普通

香味,,隻味好難頂,好似感覺使用緊酒精,佢的賣點無酒精,隻味勁似酒精味

吸收:噴上面後,拍一拍面部好快吸收

設計:,以噴霧形式,真係好方便,就咁噴一噴上面就ok

回購l,應該不會買番屋企

質地是奶白色

保濕乳霜

第2件要講是保濕乳霜,只灰晚上使用,因早上習慣查防曬當日霜,我把它當晚霜使用,質地唔算好lup,查上面時無立感覺,感覺都ok,保濕又係好一般,查上面後好快吸收,使用完7天,有以下評價

保濕,感覺好一般,感受唔到有保水能力

吸收,都算好快吸收

香味,同支toner一樣,隻味好難頂,感覺好似查緊藥膏上面

回購:,[呢支不會買了

 

總結6天使用感覺,clinelle,使用了它,皮膚同未用時.好似差左ht

http://puipui.theztyle.com

 

 

 




 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()