close

 

 

我 相信香港女生無人唔會唔喜歡食chocolat啦,自己都唔例外,我特別喜歡食白chocolat,,原來chocolat都可以使用在護膚上,有一次係 朋友blog見到佢介紹以chocolat品牌,後來,我係fb見到呢隻品牌,7月尾時在fb見到招募blogger試用它的產品,我都去留言,有幸俾它 選中成為試用者之一,我就在上星期六去開tst做練妝毛豆,做完練妝後,順便去埋它的專櫃取試用品,其實,佢個專櫃位置對我呢個方向感超差的人來講唔易 搵,幸好打給pr問下位置,近在龍城附近一個gi商場,gi商場是第一次知道有它的存在,平時行tst唔會行龍城個邊今次要試用chocolat身體lotion同mask啦

其 實,我在星期一先開始使用,因呢排忙住要寫aqua label,差點忘記要出,星期二收到pr電話,星期三要交文,我有一點唔好意思啦,我講下mask,真係好有chocolat味,好想食左佢,可惜唔食 得,佢係去角質mask,要先用水溶化mask,慢慢查上面.發出好大陴chocolat味,因為只係使用了`2次,使用後皮膚滑左些少,mask大約 fu 5分鐘,ba哥哥話mask可以使用到2星期,等我日後再用耐d時間再寫下

跟住講身體乳液,佢有2隻,一隻黑chocolat,另一隻白chocolat,今次試是白chocolat,係我喜歡chocolat啦,呢款是好有chocolat味,佢樽口大左些少,我發現查太多有痴立立感覺,保濕都ok

Sensation Chocolat價錢唔太貴,都可能會買,我上次去專櫃無望價錢,我唔清楚佢價錢,大家對佢有興趣,可以去它的fb了解

http://www.facebook.com/fannywong1975#!/pages/Sensation-Chocolat-Hong-Kong/237807583361

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()