close

個盒充滿人蔘感覺

 

今次要多謝韓蔘與bl給予機會俾我去試用,30號去左bl office取試用品,1號開始使用,我使用了3片.韓蔘之前有看過其他blogger的評語,大致上都幾好.今次可以試用,當爬打開mask,一陣陣人 蔘味散發出來,自己接受到呢隻味我fu左15分鐘,其實,保濕都ok.水份有提升左.,緊緻度只係一般,加上咁乾燥天氣之下.保濕唔算好強,fu完之後皮 膚的確好滑

,韓國最有名是人蔘,估唔到人蔘可以成為mask.人蔘給人感覺用來保健之用,有d長輩話身體不好的人食下人蔘來補身

保濕:我使用了3片,皮膚比起未使用前滑左.fu上面時.有一陣陣人蔘味

香味:,我接受到人蔘味

美白去印:,美白唔太覺有

設計:,尚算貼面,因我塊面細,有d位整好耐先就到位

價錢:,萬寧做緊73元買一送一

回購:有50%都會回購

今日我係帶病出文.上星期想出.我又太懶,拖到今日先出.點知我又生病,影mask個樣好難影.影左幾次.呢3張算ok

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()