close

 

20-5-2012

話說之前在網上見有人對super moisr 強效保濕mask口碑唔太好.通常一般人見到雷品mask會避開唔買.我份人好另類,護膚品要親身去使用,方知好唔好,我只信自己親身感覺,廢話少講,其實,super moisr係唔係網上的人講到咁差呢,上星期去了萬寧買了2片來試,今日先使用super moisr 強效保濕mask,我fu了10分鐘後,我覺得保濕只是一般,唯一有幾好地方,佢都好貼面,價錢唔貴.保濕還可以啦

保濕:因只是使用了1片.保濕只是一般,未見有太強效

貼面:我認為貼面

價錢:15元/2片.都ok


至於係唔係好霤呢,在我角度,super m濕maskoisr 強效保濕mask不至於太雷,亦唔係特別好好用

今日是星期日,竟然一早起身fu mask,哈哈,真係無試過



arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()