close

快樂相聚@荃灣廣場

2011年9月26日上午1:10公開累積瀏覽 221

快樂相聚@荃灣廣場























2-9-2011

星期5相約了三位好姐妹去荃灣廣場食飯相聚,本想去唱k.原來荃灣廣場離neway都有幾條街,我約左她們7;30係JOSCO等大家,我在7;00到左荃灣廣場,跟住收到其中一位朋友的電話,原來她早左到啦,我們一邊係荃灣廣場等其他2位朋友,大家到齊後,我們開始一邊行一邊有什麼好食,經過串,上次同屋企人食過,上次我同屋企人去食係唔趕人.今次可能多左人去食啦.我們開始點野食,佢係任點任食.198元一位,有加1收費,呢間的味道係一般,勝在任叫,今次我們點個樣就無個樣,哈哈,我們點左不少食物,4個人都食得晒,當我們食到9:00時,有位sales走埋來叫我們仲點唔點野食,如果唔點要我們埋單.我的朋友又想再點.sales就話點完要我們埋單,朋友第2轉點左好少野.sales不停催我們走.我們仲未食完.呢間下次不會再去啦,我們食完後轉左去另一間飲野.其實,4個女人又講下心事,仲要離不開扮靚,成晚有講有笑之下,結束今次相聚啦,我好開心能在寫blog路上認識你們,女人在一起不一定要講是非,仲有好多不同話題可以分享

我們都係住新界,而家會去屯門/元朗/tin shui wai相聚,徐了呢3度之外,多左荃灣可以出來食下玩下,唔駛來來去去都係同一度地方,相聚不在乎遠近,最重要一起出來傾下近況,都係開心事呢

仲要多謝朋友送手信,她去完澳門回來後,買左手信送給我們
arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()