close

愛去書店之一:大眾

2011年8月2日下午4:58公開累積瀏覽 60

YAHOO搬家文

愛去書店之一:大眾





近3年喜歡去下行書店.大眾是我其中一間常去.佢係我的公司附近有分店.我join了做大眾會員,貪佢買野有折,今日食完午餐後.又去了大眾行下.今日行下時無意中見到salina新書.呢本是她的未婚夫所寫/selina的事在去年因拍戲受傷,她的未婚夫對她不離不棄,感動到不少人.今次寫出selina從受傷到復健,我看了六頁.寅係好感人.,從她的經歷更加要學會珍惜,凡事非必然,另外,又買左一本心靈系列書.其實,我有add呢位作家fb.反而yblog無看過,買左3本漫畫

我會努力看完selina的書.呢本真係好感人.拍得住一公升眼淚,呢本值得推介俾各位.但願selina早日康復
arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()