close

用:L'EGERE 水瑩無暇bb cream

  現在


6大保養   保濕鎖水+美白+修護+抗氧化+抗皺+預防老化
4大修飾、防禦      潤色+遮瑕+隔離+調理油脂
水凝轉化科技,終結乾裂妝感!
保濕感UP!水嫩感UP!服貼感UP!明亮感UP!
添加3D珠光粒子
給予肌膚珍珠般的自然光澤!
兼具日霜、隔離霜、粉底液及修飾霜的功能,並同步修飾毛孔、痘疤、黑眼圈等瑕疵,讓妳潤色、修飾、保養一瓶搞定!添加珠光光澤給予肌膚自然光澤!輕鬆展現素顏裸妝光采!

Trehalose(海藻醣):在極地及旱地環境下生存的生物含豐富海藻醣,具鎖水、保水、飽水的功能,更可提供補水功能,讓肌膚維持恆濕狀態,以保護惡劣環境所帶來的傷害。
維他命E:超級抗氧化劑,修護肌膚、延緩肌膚老化。
維他命C:抑制黑色素形成,以達到美白的目的,使肌膚達到嫩白、光亮效果。
海洋性膠原蛋白:恢復肌膚彈力緊緻、抗老防皺。
吉拉索蘆薈:可有效舒緩肌膚的不適,溫和不刺激肌膚。
Titanium oxides(二氧化鈦):純物理性微粒隔離修飾粉末,修飾肌膚瑕疵,不會造成肌膚負擔。
Iron oxides (氧化鐵):天然礦物粉末,自然潤色劑,不易導致粉刺。

1) 自然輕透裸妝:基礎保養→防曬乳液→取適量均勻塗抹於全臉→再取少量,針對毛孔粗大、痘疤處、眼周暗沉部位及局部瑕疵,以輕點方式加強修飾→再輕拍少許蜜粉定妝。
2) 完美無瑕底妝:基礎保養→防曬乳液→取適量均勻塗抹於全臉→再取少量,針對毛孔粗大、痘疤處、眼周暗沉部位及局部瑕疵,以輕點方式加強修飾→再取少量粉底液或粉底輕拍,使其薄薄地服貼於肌膚→最後輕拍少許蜜粉定妝。

平日上班、上學時 假日休閒、購物時 臨時有約會
早上來不及化妝時 懶得化妝時 外出旅行 健身、運動時
http://www.legere.com.hk/cn/products_detail.asp?id=235
以上copy自legere網站
之 前試過使用bb cream出粒粒,我參加legere有一點心大心細,bb cream給我的感覺都幾方便,我看過legere之前試用文,我見評價都唔錯,主要係我想嘗試新野,決定俾多一次機會bb cream,我決定join legere試用,今次又抽中我河,要多謝bl與legere,今次試用紅色呢支bb cream,呢隻無防曬,要查番有防曬產品

今次使用了10天啦,我今次無出粒粒,亦無敏感出現,
保濕鎖水,今次呢隻bb cream,唔係太焗促,保濕都ok
美白,使用後比查前白左些少,唔看它好似好深色,查上面又另一回事啦,查上面後看上去白左唔少,不至於是死白個隻
+修護
+抗氧化
+抗皺+預防老化

我發現使用legene後出油少左,遮暇就一般,legene比我以往使用都好好啦,起碼用完無出粒粒,呢排查緊粉餅,係粉餅前使用佢,出來效果又ok,看上去仲好似白左,昨日去完bl 聚會問我係唔係化左妝,只係查左bb cream,呢隻可能會回購

因為無色選擇,膚色太白sis可能唔係太適合,使用後都有些少白
arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()