close

現在


我未使用前皮膚,我在晚上係自己間房度影,唔開閃光燈變左看唔清,我係開了閃光燈下影

我在使用17日後皮膚,我在晚上係自己間房度影,唔開閃光燈變左看唔清,我係開了閃光燈下影

先進的美白精華

瞬間清明起來,水合物和保護


這三重美白奇蹟亮行動,滋潤和保護皮膚與先進苯二酚免費美白精華和強效美白劑。 它的香味,無輕量級紋理包含突破性配方,防止水分流失,皮膚細胞恢復活力的清楚,絲綢,光亮的外觀。

  • 每天花提取物和α-熊果苷:光照亮雀斑,和膚色不均
  • 複雜的水解Glcosaminoglycans:增加皮膚保濕,減少跨表皮失水
  • 水分矩陣:幫助保濕和滋潤皮膚長時間
  • 維生素C和維生素E酯:強大的抗氧化劑,防止破壞環境因素和防止損害賠償因UVA和UVB輻射
  • 白茶:幫助皮膚對抗環境破壞和年齡有關

30毫升/8880元

以上在網站copy

今 次要多謝bl與bioxll選中我成為試用者之一,我在22號去完美甲後趕去mk取今次試用品,bioxll之前未聽過,連雜誌同月eauty網無見過有 介紹,今次因有試用活動先知有它,我使用了17日啦,是時候要分享bioxl,l亮白淡斑精華,我本身無斑,女人想美白,我都唔例外,因為之前鼻哥因生痘 痘,留了痘印係鼻哥上,今次試下佢,可唔可以幫到我去印,我本身的皮膚唔算黑,我平時無去晒太陽,我唔喜歡同陽光玩遊戲,去沙灘可免則免啦,呢隻精華查上 面時,一點都唔lup,感覺仲好清爽,我使用前皮膚較為暗啞,我發現使用bioxll後,皮膚看上去好似有光澤同無咁暗啞,我發現鼻哥d印印消退左些少, 好似皮膚白左

美白:,美白真係唔錯

保濕:,只係一般

去印:,使用了17 日,可以看到痘印,減淡印印

淡斑:,呢個答唔到,本身無斑,可以有預防作用

價錢:,880元/30ml,價錢太貴啦

回購:,未必回購,一來價錢太貴,銷售地點唔多,只有4間屈記先有,我住新界唔會日日都去mk/tst啦

bioxll有一點宣傳不足,我平時成日上網,都會買下雜誌,唔見有bioxll產品介紹,如果價錢係400元左右都會下,880元/30ml呢個價位對ol來講,唔係人人都可負擔

arrow
arrow
    全站熱搜

    fannywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()